Δείτε το μενού που «κόβει» μαχαίρι το κάπνισμα

Επιτέλους το πήρατε απόφαση να κόψετε το κάπνισμα.

Όμως η θέληση σας δεν είναι αρκετά δυνατή και μπαίνετε  στον πειρασμό να ανάψετε ένα τσιγαράκι.
Σύμμαχος στον αγώνα της απεξάρτησης σας μπορεί να γίνει η καταναλώση συγκεκριμένων τροφών.
Δείτε ποιες είναι αυτές που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από αυτή τη βλαβερή συνήθεια

Γάλα

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Duke, όσοι καπνιστές έπιναν ένα ποτήρι γάλα πριν ανάψουν ένα τσιγάρο, έβρισκαν τη γεύση του πολύ πικρή. Δοκιμάστε να πίνετε λίγο γάλα πριν ανάψετε το τσιγάρο σας.

Τζίνσενγκ

Νέες έρευνες έχουν δείξει ότι το τζίνσενγκ μειώνει την απόλαυση και την ευχαρίστηση που προσφέρει το άναμμα ενός τσιγάρου.

Ξηροί καρποί

Η κατανάλωση ξηρών  καρπών σας κρατούν απασχολημένους και σας βοηθούν να ξεχάσετε την επιθυμία σας για τσιγάρο. Προσοχή στις ποσότητες γιατί περιέχουν αρκετές θερμίδες.

Πορτοκάλια και λεμόνια

Τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, τα ρόδια και άλλες τροφές που είναι  πλούσιες σε βιταμίνη C, φαίνεται ότι μειώνουν  την έντονη επιθυμία να καπνίσετε.

Smoothies

Για να κρατήσετε τα χέρια σας απασχολημένα καλό είναι να πίνετε smoothies με φρούτα. Η συνήθεια αυτή θα ικανοποιήσει την επιθυμία σας για γλυκό και να πάρετε βιταμίνες, όπως C.

Τσίχλα χωρίς ζάχαρη

Η τσίχλα είναι μια καλή ευκαιρία να δώσετε κάτι στο στόμα σας ώστε να απασχοληθεί και να «ξεχαστεί» από το τσιγάρο. Έχετε πάντα τσίχλες χωρίς ζάχαρη στην τσάντα σας για ώρες… ανάγκης.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι όπως και το γάλα κάνουν τη γεύση του τσιγάρου πιο άσχημη από ό,τι πραγματικά είναι, βοηθώντας σας να το μισήσετε.

 

Γράφει: Λαυρέντης Νεκτάριος

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Εγγραφή στο Newsletter μας!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία Ιατρικά Νέα.

You have Successfully Subscribed!

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων