Αυτά είναι τα καλύτερα tips για να νικήσετε την επιθυμία για γλυκό

0 84

Οι απογευματινές ώρες είναι πάντα οι δυσκολότερς. Χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα γλυκό. Τι θα κάνεις για να την ξεπεράσεις; Συμβουλές από το βιβλίο «Lick the Sugar Habit» («Δαμάστε τη Συνήθεια της Ζάχαρης», από το www.amazon.com) της Νάνσι Άπλετον.

1 Απομακρύνετε όλα τα γλυκά από το σπίτι ή το γραφείο.

2 Όταν χρειάζεστε οπωσδήποτε κάτι γλυκό, αγοράστε μόνο όσο θα φάτε. Καταναλώστε όσο λιγότερο γίνεται και πετάξτε το υπόλοιπο. Αυτό κάνει εσάς «κυρία» της ζάχαρης και όχι τη ζάχαρη «κυρία» δική σας.

3 Όταν έχετε λαχτάρα για ζάχαρη, κάνετε γυμναστική. Θα εμποδίσει τη λειτουργία του μηχανισμού που σας κάνει να νοιώθετε την επιθυμία.

4 Όταν θέλετε γλυκό, βάλτε το ξυπνητήρι σε δεκαπέντε λεπτά και κάντε κάτι άλλο στο μεσοδιάστημα. Συχνά, η λαχτάρα περνάει μετά από ένα τέταρτο.

 5 Βάλτε στο γεύμα σας πατάτα γιατί βοηθάει την αμινοξύ τρυπτοφάνη να φτάσει στην κυκλοφορία του αίματος και να αυξήσει τα επίπεδα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Η σεροτονίνη με τη σειρά της προάγει το αίσθημα της ευφορίας, την αισιοδοξία και την ικανότητα συγκέντρωσης.

 6 Δώστε σημασία στο πρωινό για να κρατήσετε σε καλά επίπεδα το ζάχαρο του αίματος σε όλη τη διάρκεια της μέρας. Συνθέτουμε ένα πρωτεϊνούχο γεύμα που να περιέχει τυρί, ζαμπόν, αυγό ή γιαούρτι.

 7 Με τον ίδιο τρόπο κάνουμε αλλαγές στη σύσταση και των άλλων γευμάτων ώστε να βοηθήσουμε το σώμα να μην νοιώθει απότομες λαχτάρες για γλυκό.

8 Αν πρέπει οπωσδήποτε να φάτε κάτι γλυκό, επιλέξτε κάτι που να αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες (όπως τα δημητριακά) και όχι από απλούς. Ο λόγος είναι ότι οι απλοί απορροφώνται άμεσα από τον οργανισμό, αυξάνουν απότομα τα επίπεδα του σακχάρου και μόλις τελειώσει η κατανάλωση, τα ρίχνουν κατακόρυφα. Το μόνο που πετυχαίνεις έτσι είναι να κάνεις το σώμα να ζητησει κι άλλο. Αντίθετα οι σύνθετοι έχουν πιο ήπια επίδραση στο σάκχαρο.

9 Αν πρέπει οπωσδήποτε να φάτε κάτι γλυκό, επιλέξτε τουλάχιστον κάτι που να μην περιέχει ζωικά λίπη τα οποία παχαίνουν και κάνουν κακό στην καρδιά (π.χ. χαλβάς αντί για προφιτερόλ).

10 Αν πρέπει οπωσδήποτε να φάτε κάτι γλυκό, επιλέξτε τουλάχιστον κάτι που να φέρνει στον οργανισμό χρήσιμα θρεπτικά στοιχεία, όπως το μέλι, το ταχίνι, τα μούσλι (στις μπάρες δημητριακών) και το κουάκερ.

 

Πηγή marieclaire.gr

Αφήστε μια απάντηση