Ποιες συμβουλές αδυνατίσματος σε παχαίνουν;

0 75

Οι θερμίδες δεν είναι πάντα κακές. Ούτε και παχυντικές. Το αμερικάνικο βιβλίο Good Calories, Bad Calories καταρρίπτει τους πιο συνηθισμένους μύθους.

Αρκεί να περιορίσουμε τις θερμίδες για να αδυνατίσουμε

Το σύνολο των θερμίδων παίζει ρόλο αλλά η προέλευση τους είναι πιο σημαντική. Τρώγοντας ας πούμε ένα τζιζμπέργκερ των 500 θερμίδων μαζί με ένα αναψυκτικό των 200 δεν είναι το ίδιο με το να τρως μία χούφτα αμύγδαλα, σαλάτα και φρέσκο σολομό. Tip: Αν οι ημερήσιες θερμίδες προέρχονται από μία σοκολάτα αντί για ένα μικρό πλήρες γεύμα, θα χάσουμε βάρος αλλά δεν θα είναι λίπος. Ο οργανισμός, για να καλύψει τις ανάγκες του, θ’ αρχίσει να καίει το μυϊκό ιστό του. Για να μειωθεί ο λιπώδης ιστός πρέπει η διατροφή να είναι ισορροπημένη ώστε να εξασφαλίζει υγιή λειτουργία και κατά συνέπεια καύσεις.

Παραλείποντας το πρωινό γλιτώνουμε θερμίδες

Όλοι ξέρουμε ότι το πρωινό είναι απαραίτητο. Στη θεωρία. Γιατί στην πράξη πιστεύουμε ότι αν το παραλείψουμε, θα προστατεύσουμε το σώμα μας και από τις θερμίδες του. Το πιο πιθανό είναι ότι κατά τις 12 το μεσημέρι θα βρεθούμε να καταβροχθίζουμε μία κασερόπιτα σε κλάσματα δευτερολέπτου (γεμάτη λίπος και πολύ χαμηλά στον πίνακα με τις τροφές που χορταίνουν). Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άντρες που τρώνε καθημερινά πρωινό ζυγίζουν λιγότερο. Εκείνοι που το ξεχνούν, ζυγίζουν περισσότερο. Tip: Το πρωινό πρέπει να είναι πλήρες και να περιέχει οπωσδήποτε πρωτεΐνη (αυγό ή δημητριακά εμπλουτισμένα με πρωτεΐνη).

Οι υδατάνθρακες παχαίνουν

Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες κακοί. Τα κρουασάν, ας πούμε, είναι υδατάνθρακες. Το ίδιο όμως είναι και το μπρόκολο. Για να χάσουμε βάρος επιλέγουμε τους σωστούς: λαχανικά, φρούτα και φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής άλεσης και όσπρια). Tip: Οι φυτικές ίνες είναι το μυστικό του αδυνατίσματος γιατί δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού (μένουν περισσότερη ώρα στο στομάχι), βοηθούν στο μεταβολισμό του λίπους και κρατούν σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα για περισσότερο από δυο ώρες μετά την κατανάλωση τους.

Το φαγητό μετά τις 6 το απόγευμα παχαίνει

Καμία ώρα δεν είναι απαγορευτική και ο μύθος ότι δεν κάνει να τρώμε το βράδυ γιατί το σώμα αποθηκεύει τις θερμίδες αντί να τις καίει δεν ισχύει πια. Το πρόβλημα με το νυχτερινό φαγητό είναι ότι όσο πιο κουρασμένοι είμαστε, τόσο πιο κακές επιλογές κάνουμε. Κανείς, ας πούμε, δεν θα νιώσει τη λαχτάρα για μία σαλάτα σπανάκι – ρόκα – αβοκάντο βλέποντας τηλεόραση. Συνήθως, τρώει τσιπς, πίτσα, τυριά και ζαμπόν. Tip: Μπορούμε να τρώμε όποια ώρα θέλουμε αρκεί να κάνουμε υγιεινές επιλογές με φρούτα, λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη.

Τα φρούτα περιέχουν πολλές θερμίδες και παχαίνουν

Εσείς ξέρετε κανέναν που να πάχυνε από τα πολλά φρούτα; Ο μέσος Έλληνας τρώει λιγότερο από τρεις μερίδες φρούτα και λαχανικά τη μέρα, ενώ οι παγκόσμιες οδηγίες μιλούν για 5 συνολικά μερίδες. Καθημερινά διαβάζουμε νέες έρευνες που αποδεικνύουν πως όσο περισσότερα φρέσκα προϊόντα καταναλώνουμε, τόσο λιγότερο ζυγίζουμε και τόσο πιο ευχάριστα νιώθουμε. Tip: Συνοδεύουμε πάντα το γεύμα με σαλάτα και ενδιαμέσως τρώμε για σνακ φρούτα ώστε να φτάσουμε στις 5 μερίδες την ημέρα. Προσοχή όμως! Μαζί με κάθε φρούτο τρώμε δέκα αμύγδαλα ανάλατα λευκά έτσι ώστε να διατηρήσουμε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα χαμηλά. Απότομες αυξομειώσεις στο σάκχαρο μπορεί να προκαλέσουν κρίσεις πείνας.

«Χωρίς λιπαρά» σημαίνει υγιεινό

Θα θέλαμε! Όταν αφαιρεί κανείς τα λιπαρά από μία τροφή δεν την κάνει αυτόματα και καλή για τη γραμμή μας. Ένα, για παράδειγμα, πακέτο τσιπς με χαμηλά λιπαρά παραμένει ένα πακέτο τσιπς γεμάτο περιττούς υδατάνθρακες, αλάτι και βελτιωτικά της γεύσης που κάνουν την τροφή χωρίς λιπαρά να είναι λαχταριστή. Tip: Δεν χρειάζεται να ξεγελιόμαστε με κάτι που απλώς μοιάζει σε αυτό που επιθυμούμε. Καταναλώνουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε σε μία μικρότερη ποσότητα.

Χρειαζόμαστε ένα συμπλήρωμα για να αδυνατίσουμε

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη: συμπληρώματα. Δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη δίαιτα και τη γυμναστική. Δεν υπάρχουν θαυματουργά χάπια, ζωμοί, κρέμες, ούτε καν παπούτσια, που θα μας κάνουν να χτίσουμε μυς και να κάψουμε λίπος χωρίς κόπο. Tip: Το κατάλληλο συμπλήρωμα μπορεί να βοηθήσει μόνο αν εμείς είμαστε διατεθειμένοι να προσπαθήσουμε.

 

 

Πηγή marieclaire.gr

Αφήστε μια απάντηση