Squat για τέλειους γλουτούς

72

[row][double_paragraph]

Τα καθίσματα είναι αναμφισβήτητα η πιο πολύτιμη άσκηση που δεν πρέπει να λείπει από το πρόγραμμά σου.
Πρέπει όμως να προσέχεις όσον αφορά την εκτέλεση των καθισμάτων, πώς πρέπει δηλαδή να γίνονται σωστά!Το πιο σημαντικό απ’ όλα, είναι να θυμάσαι ότι τα γόνατα δεν πρέπει να περνάνε τις μύτες των ποδιών σου καθώς τα λυγίζεις.
Κάτι άλλο που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι ο κορμός πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένος, με τους ώμους χαλαρούς προς τα πίσω. Κάτι που θα σε βοηθήσει να μη σκύβεις μπροστά είναι αν τη στιγμή που εκτελείς το κάθισμα κοιτάς προς τα πάνω, στο ταβάνι.

 
Γλουτοί στο Θεό
Όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται και όσο κι αν πονάνε τα πόδια σου πιο πολύ στα καθίσματα πίστεψέ με οι γλουτοί σου παίρνουν φωτιά. Είναι η νούμερο 1 άσκηση για την ανόρθωση γλουτών. Αυτό που θέλουν οι περισσότεροι, άντρες και γυναίκες! Μη χάνεις χρόνο, το καλοκαίρι είναι πιο κοντά απ΄όσο νομίζεις.

 

[/double_paragraph][double_paragraph] one-leg-dumbbell-squat-with-back-leg-elevated[/double_paragraph] [/row]

Κάψιμο λίπους
Τα καθίσματα αυξάνουν τη μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα να σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος. Για να το καταλάβεις καλύτερα, σκέψου ότι για κάθε 500gr. επιπλέον μυϊκής μάζας το σώμα σου θα καίει 50-70 θερμίδες ανά ημέρα. Άρα, περισσότερη μυική μάζα περισσότερο κάψιμο λίπους.

 
Τόνωση σ’ όλο το σώμα
Μπορεί τα καθίσματα να εστιάζουν στα πόδια, προσφέρουν όμως και μυϊκή τόνωση σε όλο το σώμα. Πιο συγκεκριμένα, συμμετέχουν μαζί με τα πόδια, οι κοιλιακοί, οι ραχιαίοι και η πλάτη χωρίς τις περισσότερες φορές να το καταλαβαίνεις.

 
Καλλίγραμμα πόδια
Ξέρω ότι οι γυναίκες κυρίως παραπονιούνται για τα πόδια τους και συγκεκριμένα για τα μπούτια τους.Ότι είναι χοντρά, ότι είναι αγύμναστα άρα πλαδαρά, ότι έχουν κυτταρίτιδα.Με τα καθίσματα λοιπόν θα καλοσχηματιστούν, θα σφίξουν και το δέρμα σου θα γίνει λείο.

 
Βοηθούν στην καθημερινότητα
Πόσες φορές χρειάστηκε να σηκώσεις ένα κουτί παραδείγματος χάρη από το πάτωμα, το οποίο ίσως ήταν λίγο βαρύ και ένιωσες μία ενόχληση στη μέση σου; Αυτό συμβαίνει διότι δε τοποθετείς το σώμα σου σωστά. Το σωστό είναι να λυγίσεις τα γόνατά σου και όχι να σκύψεις σα να κάνεις δηλαδή κάθισμα. Επομένως τα καθίσματα μας βοηθάνε στην καθημερινότητά μας, με την έννοια ότι μιμούνται βασικές κινήσεις του σώματός μας.

 
Τένωντες και αρθρώσεις
Τέλος, τα καθίσματα επειδή γυμνάζουν τους μύες και τους τένοντες, μας προστατεύουν από τυχόν τραυματισμούς.

Αφήστε μια απάντηση

Εγγραφή στο Newsletter μας!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία Ιατρικά Νέα.

You have Successfully Subscribed!

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων