Τέλος το λίπος στην κοιλιά!!!

0 72

[row][double_paragraph]

Τέλος το λίπος στην κοιλιά!!!

Η κοιλιά είναι το μέρος του σώματός μας που θα θέλαμε να διορθώσουμε οι περισσότερες γυναίκες. Όμως, οι πιο πολλές από εμάς κατηγορούμε συχνά το έντερό μας ή το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο για το ότι η κοιλιά μας μπορεί να μοιάζει πιο φουσκωμένη ή πρησμένη. Ασφαλώς οι δύο αυτοί παράγοντες παίζουν κάποιο ρόλο, αλλά από την άλλη το γεγονός ότι δεν τρώμε σωστά , δεν πίνουμε αρκετό νερό, έχουμε πολύ στρες, καταβροχθίζουμε πολύ γρήγορα το φαγητό μας και δεν κάνουμε καθόλου γυμναστική επιβαρύνει με τη σειρά του την κατάσταση.
Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς εκτός από αντιαισθητικό είναι και επικίνδυνο για την υγεία μας.

Συμβουλές:

Μασάμε καλά
Τρώμε μέσα σε 10΄, στα όρθια ή χωρίς να σταματήσουμε να μιλάμε: να γιατί νιώθουμε φουσκωμένοι μετά το φαγητό. Πρέπει να αφιερώνουμε τουλάχιστον 20΄ σε κάθε μας γεύμα και να μασάμε καλά, καθώς το σάλιο προετοιμάζει το στομάχι μας για την πέψη των τροφών. Επίσης, καλό είναι να αποφεύγουμε να μιλάμε όσο τρώμε, ώστε να μην καταπίνουμε πολύ αέρα, ο οποίος μας φουσκώνει.

Πίνουμε ροφήματα
Υπάρχουν κάποια βότανα που μπορούν να γίνουν σύμμαχοί μας στο αδυνάτισμα, στο ξεφούσκωμα και στην απώλεια του λίπους από την κοιλιά. Καλό είναι όμως να μην πίνουμε το ίδιο βότανο για διάστημα μεγαλύτερο του ενός μηνός, αλλά να τα συναλλάζουμε.

Οχι στις ζωικές πρωτεΐνες
Οι εν λόγω πρωτεΐνες χρειάζονται τετραπλάσια ποσότητα νερού από τη δική τους για να μεταβολιστούν, οπότε επιβαρύνουν το σώμα με κατακρατήσεις, ενώ αποτελούν συχνά και πηγή λιπαρών. Μία καλή εναλλακτική λύση είναι οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης, όπως τα όσπρια, κατά προτίμηση σε συνδυασμό με σύνθετους υδατάνθρακες (π.χ. φακές με ρύζι), ή οι ξηροί καρποί.

Τρώμε φυτικές ίνες
Μας προσφέρουν κορεσμό (μας χορταίνουν δηλαδή) ευκολότερα. Έτσι, μπορούμε να τρώμε τελικά μικρότερες ποσότητες φαγητού (και κατ’ επέκταση λιγότερες θερμίδες) σε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες. Από την άλλη δημιουργούν μία κολλώδη ουσία στο έντερο που επιβραδύνει την απορρόφηση της τροφής. Έτσι, από τη μία πλευρά χορταίνουμε ευκολότερα και από την άλλη πεινάμε αργότερα. Επειδή μπορεί να μας φουσκώσουν, αν έχουμε ευαισθησία, είναι σκόπιμο να τις προτιμάμε μαγειρεμένες και να αυξάνουμε σταδιακά τις ποσότητές τους ή να βγάζουμε από τα φρούτα τη φλούδα και να τα βράζουμε ή να τα ψήνουμε πριν τα φάμε. Οι ειδικοί προτείνουν να τρώμε 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά.

Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο μαγείρεμα
Το κάλιο των τροφών (πλούσια σε κάλιο είναι τα λαχανικά, τα φρούτα και οι πατάτες), που βοηθάει στη διούρηση και στο ξεφούσκωμα, είναι υδατοδιαλυτό, γι’ αυτό δεν πρέπει να αφήνουμε τα λαχανικά (κυρίως τις πατάτες) πολλή ώρα στο νερό, ούτε να τα ταλαιπωρούμε πλένοντάς τα ή βράζοντάς τα μέσα σε πολλά υγρά. Η καλύτερη επιλογή είναι να τα καταναλώνουμε νωπά, ψητά στο φούρνο ή στη σχάρα και βραστά στον ατμό. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγουμε τις λιπαρές ύλες (εκτός από το ελαιόλαδο, η κατανάλωση του οποίου όμως δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 3 κουταλιές την ημέρα). Επίσης, θα πρέπει να περιορίσουμε στο ελάχιστο το αλάτι (που ευνοεί τα φουσκώματα και τις κατακρατήσεις) και για να νοστιμίζουμε τα πιάτα μας να χρησιμοποιούμε ρίγανη, λεμόνι, ξίδι, κρεμμύδι και διάφορα μυρωδικά.

[/double_paragraph][double_paragraph]

lipos_koilia

Αποφεύγουμε συγκεκριμένα τρόφιμα
Αυτές είναι οι τροφές που έχουμε παρατηρήσει ότι μας φουσκώνουν και οι οποίες δεν είναι οι ίδιες για όλους. Υπάρχουν όμως κάποιοι συνήθεις ύποπτοι, όπως για παράδειγμα η ντομάτα, τα όσπρια, το λάχανο, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κρεμμύδια, τα χόρτα, τα άγουρα φρούτα, τα γαλακτοκομικά και όλα τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν σποράκια. Βέβαια, όλα αυτά τα τρόφιμα μπορεί να φουσκώνουν παροδικά, αλλά παράλληλα αυξάνουν τις κενώσεις και/ή τη διούρηση και τελικά μειώνουν το βάρος. Επίσης, πρέπει να αποφεύγουμε τα έτοιμα και συσκευασμένα τρόφιμα, που είναι πολύ πλούσια σε αλάτι, όπως οι κονσέρβες, κάθε είδος έτοιμου φαγητού και τα αρτοποιήματα (συμπεριλαμβανομένου και του ψωμιού).

Πίνουμε νερό
Το νερό είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά όχι μαζί με το φαγητό, γιατί μπορεί να μας φουσκώσει. Καλές επιλογές είναι επίσης οι χυμοί φρούτων και λαχανικών, ο ελαφρύς καφές και το τσάι (ειδικά με λεμόνι και χωρίς ζάχαρη). Σημαντικό είναι να πίνουμε πολύ νερό (2 λίτρα την ημέρα), γιατί μας βοηθά να αποτοξινωθούμε και να καταπολεμήσουμε τη δυσκοιλιότητα, και να μην αφήνουμε περισσότερο από μία ώρα να περάσει χωρίς να έχουμε πιει λίγο νερό. Σκόπιμο είναι να αποφεύγουμε τα αναψυκτικά, γιατί περιέχουν πολλή ζάχαρη και επιπλέον φουσκώνουν, τη σόδα γιατί περιέχει νάτριο, τα αλκοολούχα ποτά, και κυρίως την μπίρα, που φουσκώνει. Αν θέλουμε να πιούμε αλκοόλ, προτιμάμε λίγο κρασί.’

Κάνουμε μασάζ στην κοιλιά μας
Καθόμαστε άνετα σε μία πολυθρόνα και με κυκλικές κινήσεις, ακολουθώντας τη φορά των δεικτών του ρολογιού, κάνουμε μασάζ στην κοιλιά μας με κάποιο λάδι, π.χ. αμυγδαλέλαιο. Έτσι διευκολύνουμε την πέψη και αποφεύγουμε το φούσκωμα.

«Όχι» σε:
Σοκολάτες, μπισκότα, γλυκά αυξάνουν απότομα το σάκχαρο, κουράζουν το πάγκρεας και μας παχαίνουν.

‘Ασκηση
Το περπάτημα, το τρέξιμο και άλλες μορφές άσκησης μας βοηθούν να αδυνατίσουμε, αλλά και να χάσουμε το τοπικό κοιλιακό πάχος.

Τι βοηθάει…
Σε όλες τις σαλάτες να προσθέτουμε 1 κουταλιά ελαιόλαδο και λεμόνι ή ξίδι.
Κάθε πρωί μόλις ξυπνάμε, και πιο συγκεκριμένα μισή ώρα πριν πάρουμε το πρωινό μας, να πίνουμε τον χυμό ενός λεμονιού (διαλυμένο σε νερό).
Στο πρωινό μας να συμπεριλαμβάνουμε και 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη.
Αν έχουμε πρόβλημα ευερέθιστου εντέρου, τις μέρες που βρίσκεται σε έξαρση να παίρνουμε και ένα συμπλήρωμα προβιοτικών, που θα μας βοηθήσει να ξεπρηστούμε και να καταπολεμήσουμε τη δυσκοιλιότητα.

[/double_paragraph] [/row]

Αφήστε μια απάντηση